onsdag 27 januari 2010

...grrrr....

Måste skriva av mig lite....
Det har inte varit en av mina bästa dagar idag kan jag nog lugnt säga.....
Inte nog med att man blöder som en gnu, migränen visar upp sin sämsta sida och dessutom händer det saker på jobbet som är lite tunga just nu....Men, men, det är väl bara att tänka positivt, för det är väl det man ska göra....

I övrigt så är jag glaaad, fruktansvärt glad! :))
Ibland undrar jag varför man inte säljer allt man äger och drar utomlands, skaffar sig lite livskvalitet, lite lugn i tillvaron. Iofs ska det väl gå att göra på hemmaplan, men just nu är väl det "bistra" vädret som tar emot. Är rätt trött på snön nu, även om det är kul för barnen, men jag längtar efter vår, sommar och värme...Ljuuuus!!

Nej, nu måste jag äta, är superhungrig...det kanske märks med tanke på mitt taskiga, blodsockersjunkande skithumör....
Ha det till nästa gång!
Väl mött! Mallan

Inga kommentarer: